Dag 6: Navia - Reisverslag uit Navia, Spanje van Dimphy - WaarBenJij.nu Dag 6: Navia - Reisverslag uit Navia, Spanje van Dimphy - WaarBenJij.nu

Dag 6: Navia

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

16 Augustus 2016 | Spanje, Navia

Hallo allemaal, vandaag heb ik 20 km gelopen naar Navia. De herberg na 15 km was gesloten. Gelukkig had de hospitalero in Soto de Luiña dat al verteld. De volgende herberg is weer 15 km verder maar dan had ik dus 30 km moeten lopen en dat vind ik echt te veel. Via de VVV in Luarca heb ik dit pension gevonden en ik heb hier zojuist ook andere pelgrims zien rondlopen die ik vandaag gezien heb. Ik heb al gehoord dat ik vannacht met oordoppen zou moeten slapen want ook hier is het feest. Volgens de eigenaar van het pension wordt in Asturië het hele jaar gewerkt behalve in augustus: dan vieren ze feest. Ik heb al muziek gehoord maar gelukkig staat dit pension in een klein straatje. In Luarca zat ik in een straat met cafeetjes en het ging de hele nacht door. Toen ik vanochtend om half acht vertrok was een terras nog vol met lawaaierige jongeren in kennelijke staat. Het was vanochtend erg nevelig, de beloofde vergezichten over zee zullen er beslist geweest zijn. Tegen de middag kwam de zon weer door. Het landschap was toen weer landelijker. Na 20 km;ben ik altijd ook weer blij als ik er ben
Ik moet nu even bekijken wat ik morgen ga doen. De volgende herberg is al over 10 km en dat is een beetje kort. De daarop volgende is dan over weer 10 km. Ik ga nu het stadje bekijken. Tot de volgende keer, Dimphy

  • 18 Augustus 2016 - 14:13

    Henk En Marijke:

    Hoi Dimpy, succes met je Camino langs de noordkust van Spanje. Geniet van de uitzichten en het contact met de andere Caminogangers.
    Henk en MArijke

  • 18 Augustus 2016 - 19:50

    Frans:

    Hallo Dimphy. Heb je wat rustdagen genomen? Daar zou niks mis mee zijn. Maar meestal is het echt elke dag lopen! Hopelijk gaat alles naar wens. We denken aan je. Hartelijke groeten en buen Camino, Marretje en Frans.

  • 19 Augustus 2016 - 11:42

    Merlijn:

    Hoi mam! Leuk om weer te kunnen lezen hoe het daar gaat! Succes en geniet ervan! xxxxxxxxxxxx lijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Navia

Camino del Norte

Mijn vijfde Camino

Recente Reisverslagen:

01 September 2016

Botafumeiro

01 September 2016

Santiago de Compostela

01 September 2016

Santiago de Compostela

29 Augustus 2016

Dag 19: Santiago de Compostela

28 Augustus 2016

Dag 18: Pedrouzo
Dimphy

Actief sinds 21 Juli 2016
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 5937

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2016 - 01 September 2016

Camino del Norte

Landen bezocht: