Dag 19: Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dimphy - WaarBenJij.nu Dag 19: Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dimphy - WaarBenJij.nu

Dag 19: Santiago de Compostela

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

29 Augustus 2016 | Spanje, Santiago de Compostella

Hallo allemaal,
Om vijf voor half drie stond ik op het plein voor de kathedraal. Ik ben ingehaald door James en Antoinette, een echtpaar uit Nieuw-Zeeland. Ik heb hen in 2012 ontmoet op de Camino Frances, in 2013 zijn ze in Rosmalen geweest en dit jaar zaten ze twee dagen voor mij op de Camino del Norte. James kwam me al tegemoet gelopen, Antoinette stond op het plein te wachten. Erg leuk om hen hier weer te zien. Vanavond gaan we samen een in een Italiaans restaurant, hetzelfde restaurant waar we in 2012, toen Jos ook in Santiago was, samen gegeten hebben.
Vandaag 21 kilometer gelopen vanuit Pedrouzo. Gisteren heb ik drie Duitse vrouwen ontmoet en ze bleken in Pedrouzo in dezelfde herberg te slapen en vandaag ben ik ze ook steeds tegen gekomen. Op het plein zag ik al meteen enkele andere pelgrims die ik regelmatig getroffen heb.
Nu eerst mijn Compostela ophalen. Ik schrijf een dezer dagen nog een uitgebreider laatste verslag.
Dus tot de volgende keer,
groetjes,
Dimphy

  • 29 Augustus 2016 - 18:12

    Tresian:

    Geweldig Dimphy,
    Doel weer bereikt! Proficiat!
    Al hebben wij daar slechts alleen over het plein en het centrum gelopen, we hebben de sfeer geproefd en die was zelfs voor de niet wandelaar geweldig!
    Nu nagenieten!
    Groet, Harry en Tresian.


  • 29 Augustus 2016 - 18:22

    Bernadette:

    Chapeau,Dimphy!!!! Fantastisch!!!!
    Erg leuk ook dat je het echtpaar uit Nieuw-Zeeland weer getroffen hebt. En natuurlijk al die andere, bekende pelgrims.
    Dimphy, geniet van je dag/dagen in Santiago de Compostella en van je behaalde succes.
    Groetjes, Jan en Bernadette.

  • 29 Augustus 2016 - 19:09

    Marianne En Hans:

    Petje af, Dymphy!!!
    Wat een avonturen elke keer.

    Liefs Marianne en Hans

  • 29 Augustus 2016 - 19:12

    Truus Janse:

    Hoi Dimphy ,

    Gefeliciteerd !!! Heerlijk hè om daar weer aan te komen en wat leuk dat je oude bekenden hebt ontmoet .
    Wist jij dat ze ook op de camino del norte liepen?
    Geniet ervan maar dat is een open deur nietwaar .
    Ik hoop dat je nog tijd hebt om daar een beetje rond te dwalen en de sfeer in je op te nemen .
    Liefs van mij y chin-chin ou salud .
    Truus.

  • 29 Augustus 2016 - 19:31

    Frans:

    Proficiat Dimphy. Een dikke kus van Marretje en Frans. Geweldig. Geniet er met volle teugen van. Al die ontmoetingen, de mooie natuur en je eigen gedachtewereld op de Camino. Allemaal ingrediënten die de Camino maken zoals die is en de beleving nauwelijks goed is te verwoorden. Ook Jos gefeliciteerd met jouw dappere Dimphy. Alle goeds en 'tot ziens' met allemaal die mooie verhalen.

  • 29 Augustus 2016 - 20:01

    Els:

    Hiep hiep hoera!!!
    Wat een geweldige ervaring weer: je hebt t maar weer gedaan!!!
    Dymphy, ik bewonder jouw spirit!
    Ik zie ons nog bij Berlicum een wandelingetje maken vlak voor je de eerste keer de camino ging lopen

  • 30 Augustus 2016 - 08:49

    Anja:

    Gefeliciteerd Dimphy weer met deze prestatie!
    Knap gedaan.
    Groetjes, Anja

  • 31 Augustus 2016 - 12:09

    Toos:

    Hoi Dimphy,
    Je bent er alweer!
    We zijn zelf weggeweest en hadden geen wifi bereik en konden jou niet volgen. Nu bij thuiskomst blijkt dat je al bent gearriveerd.
    Wat knap zeg. Alsof het niks is. Nou dat is het zeker niet.

    Heel veel complimentjes dat je het weer gedaan hebt. Je bent met recht een ervaringsdeskundige.

    Ik wacht jouw laatste verslag af, want ben erg benieuwd.

    Veel groetjes, ook voor Jos en fijne thuiskomst.

    Toos en Sjra.

  • 31 Augustus 2016 - 18:43

    Ans Schumacher:

    Hoi Dimphy,

    Het is je weer gelukt!!!! Fantastisch gedaan, nog fijne dagen en tot volgende week!

    gr. Ans


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Camino del Norte

Mijn vijfde Camino

Recente Reisverslagen:

01 September 2016

Botafumeiro

01 September 2016

Santiago de Compostela

01 September 2016

Santiago de Compostela

29 Augustus 2016

Dag 19: Santiago de Compostela

28 Augustus 2016

Dag 18: Pedrouzo
Dimphy

Actief sinds 21 Juli 2016
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 5959

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2016 - 01 September 2016

Camino del Norte

Landen bezocht: