Dag 1:Gijón - Avilés - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Dimphy - WaarBenJij.nu Dag 1:Gijón - Avilés - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Dimphy - WaarBenJij.nu

Dag 1:Gijón - Avilés

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

11 Augustus 2016 | Nederland, Rosmalen

Hallo allemaal,
Na een actieve leuke vakantie met Jos (we hebben Frankrijk doorkruist en in Spanje Girona, Zaragoza en Burgos bezocht) ben ik vandaag begonnen aan mijn Camino del Norte. We hebben afgelopen nacht op de camping bij Gijón gestaan en Jos heeft me vanochtend net buiten de stad en de daarbij horende industrie afgezet. Het lopen voelde meteen weer vertrouwd. Door eucalyotusbos en landelijk weggetjes uiteindelijk voor Avilés weer langs de weg met verkeer gelopen. Het weer is heerlijk, wind, niet te heet. Een goede eerste dag van ongeveer 19 km. Onderweg al gezellige gesprekken gevoerd met medepelgrims. Ook in de herberg al leuk contact. Dat is wel weer heel gezellig.
Tot de volgende keer . Groetjes Dimphy

  • 15 Augustus 2016 - 08:21

    Anja Mulder:

    Hoi Dimphy,
    Een goede tocht weer.
    Geniet ervan!
    Groetjes, Anja

  • 15 Augustus 2016 - 09:06

    Frans:

    Wat geweldig Dimphy alweer op pad. En je zit er al weer helemaal in. Dat Camino gevoel wordt erg vertrouwd. Geniet ervan. Bij mij kriebelt het bekende virus ook weer volop.
    We zullen je weer on line volgen. Kregen zojuist een bericht van Jos dat je weer op weg bent. Een heel mooie Camino en alle goeds. Marretje en Frans

  • 15 Augustus 2016 - 09:44

    Marjan :

    Hoi Dimphy, heel veel succes! Zorg dat je heelhuids thuiskomt.

  • 15 Augustus 2016 - 09:49

    Toos:

    Hallo Dimphy,

    Je bent alweer goed bezig. Ben heel benieuwd hoe dat gedeelte van de Camino Norte je bevalt.
    Het begin is al goed, gezellige contacten en goed weer.

    Geniet ervan en fijn om af en toe iets van jouw ervaringen te lezen.

    Fijne tocht,
    Toos en Sjra.

  • 15 Augustus 2016 - 10:00

    Hans:

    Hoi Dimphy,

    wat geweldig van je dat je, direct na je actieve vakantie me Jos, je (stoute?) wandelschoenen aan trekt.
    Leuk om weer al je verhalen te lezen. Met Kruispunt op de TV erbij weet ik zo langzamerhand alles van de Camino..
    Veel plezier op je tocht!

    Groeten van Marianne en Hans

  • 15 Augustus 2016 - 12:05

    Bernadette Van Susante-Canoy:

    Hoi Dimphie,
    Leuk om je weer te volgen op je volgende camino. Heel veel succes en ik "voel" nu alweer je enthousiasme!
    Groetjes, ook namens Jan, Bernadette.

  • 15 Augustus 2016 - 12:22

    Ron Cramer:

    Hallo Dimphy,

    Dit noemen ze -geloof ik- verslaving. Maar naar mijn idee een redelijk onschuldige vorm.

    Geniet van je lustrumtocht.

    Wandel ze en groeten,

    Elly en Ron

  • 15 Augustus 2016 - 13:01

    Ans Schumacher:

    Hallo Dimphie,

    Zet 'm op en vooral weer veel genieten!! Ik zie met plezier je mailtjes tegemoet!

    gr. Ans.

  • 15 Augustus 2016 - 14:58

    Mieke Jonkman:

    Ha Dimphy, heerlijk, oud vertrouwd, weer aan de wandel. Je eerste ervaring voelt al goed. Succes, ik hoop dat het niet zo warm is als hier, 30 Gr. Groetjes, Fridus en Mieke

  • 15 Augustus 2016 - 16:17

    Bea:

    Hoi Dimphy,

    Goed te lezen dat je weer gestart bent. Geniet ervan
    Veel succes.

    Zonnige groet Ben en Bea


  • 15 Augustus 2016 - 17:31

    Jos En Leonie:

    Zijn er nog Camino's die je nog niet hebt gelopen ?
    Knap dat je er weer aan begint (al begrijp ik dat het een onuitroeibaar virus is, waartegen zelfs de voormalige Directeur Infectieziekten van de GGD geen adekwaat middel weet).
    Succes en we zullen je (weer) met belangstelling blijven volgen.
    Groet
    JOs en Leonie

  • 15 Augustus 2016 - 17:56

    Mariet:

    Fijne gezellige leuke ontmoetingen tijdens je Camino! Succes met wandelen.

  • 15 Augustus 2016 - 20:43

    Anniek:

    Ha Dimphy, dat klinkt weer helemaal goed. Veel plezier. Xx in

  • 19 Augustus 2016 - 20:16

    Els :

    Hoi dappere docus!
    De vijfde keer alweer, super!
    Ik hoop dat e er net zo van gaat genieten als de andere keren.
    Wij zijn net terug van onze fietsvakantie in Duitsland: de thuringer stadtekette: ik vind het een aanrader voor het geval dat je volgend jaar naar een alternatief zoekt? :-)
    Dymphy: SUCCES!

  • 26 Augustus 2016 - 19:48

    Qnita:

    Liefs van ons! Rob en Anita

  • 30 Augustus 2016 - 11:15

    Arthur Kuilboer:

    Dag Dymphy,

    Je bent al weer bijna terug. Ik lees nu pas je wederwaardigheden op je tocht. Daar ga ik de komende uren nog even lekker van genieten. Veel succes met de laatste loodjes die ongetwijfeld zwaar zullen zijn. Ik zie je snel weer in Holland.

    Groet,
    Arthur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rosmalen

Camino del Norte

Mijn vijfde Camino

Recente Reisverslagen:

01 September 2016

Botafumeiro

01 September 2016

Santiago de Compostela

01 September 2016

Santiago de Compostela

29 Augustus 2016

Dag 19: Santiago de Compostela

28 Augustus 2016

Dag 18: Pedrouzo
Dimphy

Actief sinds 21 Juli 2016
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 5972

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2016 - 01 September 2016

Camino del Norte

Landen bezocht: